Răspunsuri

2014-03-26T19:40:18+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T19:47:21+02:00
Undele radio sunt unde electromagnetice ce sunt utilizate in special  pentru transmisii in televiziune si radio.. Semnalele radio calatoresc prin aer cu viteza luminii, cand emitatorul introduce un curent radio in antena, aceasta incepe sa produca un camp magnetic in jurul ei, numindu-se unda radio! Cand campul magnetic intalneste o alta antena, induce in aceasta un curent pe care receptoarele il transforma in sunet! 
17 4 17
Mersi multtt !!! :D
cu placere!! :D
:)
Frecventa, amplitudinea, lungimea de unda, latimea de banda. Le-am avut in test ;D
Ms :D