Cine ma poate ajuta? va rog e urgent: Doua bucati de stofa masoara 192 m.Prima bucata este de 5 ori mai mica decat a doua.Din bucata mica se lucreaza costume,folosindu-se 3 m pentru un costum,iar din bucata mare se fac pardesie,punandu-se 2 m la un pardisiu.Cate confectii s-au lucrat?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T19:49:56+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I buc de stofa:/----/
II buc              /----/----/----/----/----/
192:6=32 m deci I buc va avea 32 m
a doua buc: 192-32=160 m
costume 32:3=10,6 deci 10 costume
pardesie:160:2=80 pardesie
confectii 10+80=90
2 5 2
2014-03-26T20:31:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Faci segmentele  /.../ si /.../.../.../.../.../,deci 6 segmente 192:6=32 are unsegment                       192-32=160m                                                                                                           costume-32:3-10,6 deci 10 costume   160:2=80 pardisie,10+80=90 confectii sau lucrat
2 4 2