Răspunsuri

2014-03-26T19:33:07+02:00
Factori ce influenteaza circuitul apei in naturaVariatia diurna a intensitatii insolatiei determina diferente mari intre temperaturile aerului din timpul zilei fata de cele din timpul noptii.Variabilitatea intensitatii radiatiei solare, modalitatea de transfer a energiei calorice si dinamica maselor de apa determina diferentierea regimul termic al apelor de suprafata in raport cu cel al apelor subterane.
Precipitatiile atmosferice

Datorita circulatiei maselor de aer de la temperaturi mai ridicate la temperaturi mai reduse, aerul devine suprasaturat si vaporii de apa in exces se transforma in precipitatii. Factorii principali care determina repartitia precipitatiilor sunt: pozitia fata de oceane si mari, directia vanturilor dominante, relieful, gradul de impadurire.

Evaporarea - este procesul natural, prin care apa, in contact cu aerul atmosferic, trece din stare lichida in stare de vapori. Acest proces are loc fie la suprafata apei, fie la suprafata terenului, ...
Nivel: Liceu
Dimensiune: 15kb
Downloads: 372
Materia: Geografie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T19:34:58+02:00
Pai fara circuitul apei in natura,nu s-ar face condensarea,nici norii si nu ar maifi ploaie,deci am ramane fara apa definirtiv.Si mai este si faptul ca vietuitoarele au nevoie de apa in caile aeriene si am avea probleme foarte grave fara apa in aerul pe care il respiram.
1 5 1