Imi puteti sa exemple de melodii pe care le-as putea canta la un concurs ?

2
capu sus=lora sau din violetta sau daca iti place muzica populara o doina sau o sarba
read all about it-emeli sande , let her go, let it go-demi lovato, titanium-david guetta ft. Sia , dernier danse-indila ... eu am cantat toate melodiile astea ..si multe altele...si cred ca ti-ar merge ..eu ti-am dat cateva exemple ..sper ca te-am ajutat ;)
Hot n cold-Katy perry ,heart attack-demi lovato ! Depinde ce fel de voce ai
mersi mult
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T19:01:09+02:00


can you see me

wherever you go,whatever you do

eu doar ti-am sugerat cateva piese cunoscute si frumoase
mai este inca o pie sa in franceza ”je t'aime”
e la fel de frumoasa
mersi :*
dernier danse
2014-03-26T19:02:39+02:00
Alex velea si puya- praf
cabron-frunzele si iarba
alex velea -e marfa tare

2 3 2