Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-26T19:03:25+02:00
-proprii-zise:  frumos, mare, mic, destept, bun
- provenite din verb la participiu: adusa, uscat, pecetluit,aurit,plecat ( adica lasat. copac plecat)

40 4 40
2014-03-26T19:04:51+02:00
Propriu-zise : verde, bun, inalt, mare, frumos
provenite din participiu: iubit, cantat, dorit, oferit, legat
38 4 38
gata sunt 5 de fiecare
mersi tare mult
ms pt cel mai bun raspuns
cu placere
propriu-zise:deasa, calda, lung, subtire, verde si provenite din participiu: grabit, hranit, multamit, nemiscat, scurmat