La o cofetarie sau pregatit 356 de amadine . sau trimis 18 cutii cu cate 6 amadine la o gradinita,iar restul sa asezat cate 8 amadine pe un platou .
cate platouri sau folosit pentru asezarea amadinelor ramase

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T18:45:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

18x6=108(amandine trimise la gradinita)

356-108=248(amandine ramase)

248:8=31(platouri s-au folosit)

2014-03-26T19:16:55+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
356 amandine
18 cutii x 6 amandine= 108 mandine 
356-108 = 248 amandine ramase care trebuiesc asezate pe platou
248: 8= 31 platouri