Răspunsuri

2014-03-26T18:43:27+02:00
Calul lui Fat-Frumos zbura ca....zmeul
Fumeaza ca .... (aici nu stiu ce sa zic :| )
Este viteaz ca ... Harap-Alb ...sau nu stiu..poti pune orice cuvant dar trebuie sa raspunda la intrebarea ,,cum?" pt a avea complement circumstantial de mod ;)
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T18:54:40+02:00
Frumos zbura ca pasărea.
Fumează ca un turc. ( e o vorbă din popor)
Eşti viteaz ca Ştefan cel Mare.
20 4 20