Răspunsuri

2014-03-26T18:29:33+02:00
Uite doua:plecai,plecasi.
mersi
cu placere poti sa apesi si pe butonul de multumesc
da :)) gata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T18:40:55+02:00
Iti dau eu mai multe verbe la perfectul simplu:
persoana 1 singular:cantai,vazui,facui,avusei/avui,hotari,fusei/fui,
persoana a 2-a cantasi,vazusi,facusi,avusesi/avusi,hotarisi,fusesi/fusi,
persoana a 3-a singural:canta,vazu,avuse,hotari,fuse,/u,
persoana 1 plural:cantaram,vazuram,facuram,avuseram/avuram,hotariram,fuseram/furam
persoana a 2-a plural:cantarati,vazurati,facurati,avuserati/avurati,hotarirati,fuserati/furati
persoana a 3-a plural:cantara,vazura,facura,avusera,avura,hotarira,fusera,fura
Sper ca te-am ajutat cat de cat