Răspunsuri

2014-03-26T18:02:38+02:00
Animalele pot fi folosite ca hrana mai mult sau ca ajutor in gospodarii
am nevoie de 5 insusiri
Comentariul a fost şters
sunt importante ca hrana ,pot sa te ajute in curte,de companie,de paza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T21:13:54+02:00
Animalele il ajuta pe om la gospodarit ( calul ) , sunt folositoare pentru a da hrana necesara omului , sunt folositoare pentru a asigura vestimentatia omului , il ajuta pe om sa castige anumite premii si diplome pentru intretinerea animalelor , unele animale asigura paza .
15 3 15
animalele sunt "ajutoare" pentru om, o sursa de hrana oaia, un mijloc de transport: vaca, calul, o companie placuta omului si ca animale de paza: cainele