Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T17:09:31+02:00
- Intai asculta si pe urma vorbeste.
- Sa fii cu ochii in patru.
- Cine vorbeste seamana, cine asculta culege.
- Nu trezi cainele care doarme.
- Grabnic la auzire si zabavnic la graire.
- Cine nu asculta nu invata.
- Nu-ti pune mintea cu nebunul.
- A deschide urechile in patru.
- Vorbeste putin, asculta mult.
- Tinerii, inaintea batranilor, sa aiba urechi, nu gura.
- Cine nu deschide ochii deschide punga.
121 4 121
2014-03-26T17:09:34+02:00
Cauta nod in papura si pete-n soare
buna ziua ti-am dat,belea mi-am capatat
33 3 33