Răspunsuri

2014-03-26T17:08:21+02:00
Lenevia e sora buna cu saracia .
Adica omul care este lenes si nu munceste sa-si castigi banul si sa-si hranaeasca familia nici toamna nici vara nici iarna o sa ajunga peste catva timp , nu mult un om sarac care nu are ce pune pe masa si atunci o sa-si dea seama de greseala fara seaman facut chiar din prostia lui . Din prostia omeneasca !
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T17:11:19+02:00
Prietenul la nevoie se cunoaste.
Acest proverb se refera la faptul ca nu iti poti da seama de cineva foarte repede da iti este sau nu prieten adevarat . Unii oameni iti sunt prieteni doar la bine doar cand ai banii sau doar pe parcursul timpului cand vor ceva de la tine si dupa ce au obtinut, se prefac ca nu v-ati cunoscut vreodata. Sau cat timp esti foarte bine, sanatos, bogat se autodenumesc cei mai buni prieteni iar cand ai o problema, vorba aceia "se prefac ca ploua" . In schimb cum spune si proverbul priete nu ul adevarat la nevoie se cunoaste, acel prieten ramane langa tine si cand vei avea vreo problema siva sta cu tine pentru ca ii place nupentru ca vrea ceva.
22 4 22