Răspunsuri

2014-03-26T17:02:33+02:00
El are origine italiana.
Maria are o origine interesanta.
Regina stupului albinelor este mare si frumoasa.
Regina a dat un ordin la palat.
In clasa mea este galagie.
La acel concert a fost galagie mare.
Mihai este un macaragiu.
El este de religie ortodoxa.
Elevului ii place religia.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T17:05:49+02:00
Regele Ferdinand  a fost de origine germana.
Regina Maria a fost sotia regelui Ferdinand.
In ograda bunicului este galagie.
Vecinul meu este macaragiu.
La ora de religie am invatat despre Rastignirea Domnului Iisus.
                         sau
Eu sunt de religie ortodoxa.
1 5 1