Răspunsuri

2014-03-26T16:51:32+02:00
Invatatura isneamna pt mine acumularea de cunostinte

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:53:42+02:00
Cred ca pentru mine invatatura  ete un lucru  greu de explicat.In primul rand mie imi place sa invat bine si sa am note mair si medi mari .In al doilea rand daca inveti ajungi ceva in viata si inveti sa citesti sa scri daca inveti.In concluzie invatatura este un lucru important pentru unele persoane.