Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:38:42+02:00

In primul rand o citesti de 3-4 ori apoi scoti din text cuvintele care nu le intelegi le gasesti explicatia iuar dupa ce ai inteles miezul aceste-i lectii incerci sa pui cuvinte de la tine pentru o retinere mai usoara iar apoi citesti de 5 ori cate 2 rânduri... ATENTIE nu invata ca 'papagalul' pentru ca maine vei uita absolut tot
2 5 2
2014-03-26T16:39:02+02:00
Invata ceea ce este mai important ce este mai usor de retinut eu asa fac si o stiu . Sper ca te-am ajutat si ca imi vei urma sfatul !
1 5 1