Răspunsuri

2014-03-26T16:35:18+02:00
Da ele sunt la modul indicativ timp viitor.
Sper că te-am ajutat! :)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:36:25+02:00
Da,sunt.Sunt predicate verbale,la modul indicativ si timpul prezent.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Pe Thisisme pentru ca e adevărat
Poi daca ar fi fost la viitor trebuia sa fie:va veti intrista (Cand? De exemplu maine,peste 2 zile).Asa ii la prezent (Cand va intristati (si celelalte) acum,in acest moment).