Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:28:58+02:00
Pe 27 aprilie 1521, Magellan a fost ucis în Filipine în timpul unei lupte cu băștinașii. Din expediția inițială s-a întors o singură navă,Victoria, având la bord 18 oameni și comandată de Juan Sebastian El Cano în 1521. Regele Spaniei l-a înnobilat pe El Cano și i-a dat ca blazon globul pământesc pe care scria „Primus Circumedisti me” („Tu m-ai înconjurat primul”). Relatarea expediției a fost făcută de geograful Antonio Pigafetta care a participat la toate expedițiile organizate de Magellan.
2014-03-26T16:30:17+02:00
Eu cred ca a murit inecat..... sper  ca te-am ajutat
Comentariul a fost şters
imi pare rau dar eu am scris asta din cate am stiut nu am copiat de pe intrenet
daca vrei de pe internet :Celebrul navigator Fernando Magellan este navigatorul portughez, care a intreprins prima expeditie maritima in jurul lumii.Magellan s-a nascut in 1480 in Portugalia. Provenea dintr-o familie nobila dar saraca. A fost indrumat de mic spre cariera armelor. Ramas orfan de la varsta de 10 ani, a fost educat la curtea regala. A studiat navigatia si in 1505 s-a inrolat in marina, unde a slujit coroana portugheza participand la mai multe batalii navale.
nu conteaza dar am aflat deja dar si ce ai scris tu este bun