Îmi puteţi spune câte o propoziţie cu cuvintele :
-- neutralitate
-- onomastica
-- musafir
Mulţumesc mult :33

2
azi e ziua mea onomastica
la mine vor veni musafiri
Miine e ziua lui onomastica
Noi vom fi musafiri la o petrecere

Răspunsuri

2014-03-26T16:23:43+02:00
Azi avem un musafir la ora 5. Ieri a fost onomastia lui Ionut. Pactul de neutralitate dintre URSS și Japonia a fost semnat între aceste două state la data de 13 aprilie 1941.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:25:20+02:00
El este un musafir nepoftit.
A fost ziua ei onomastica.
Acel om da dovada de neutralitate.
3 5 3