Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-16T17:05:47+02:00
Draga mama,
Sarut mana !Ce mai faci? Eu sunt in vacanta deCraciun si ma simt foarte bine alaturi de prietenii mei in excursie. Tu ce mai faci? Imi este dor de tine... te pup si te iubesc

                                                                    Cu dragoste , Maadalina
2014-01-16T17:27:17+02:00
Draga mama 
Dumneata te_ai intalnit cu el si ati discutata despre mine ? Abea astept sa vorbim cu el despre dumneaiei
4 3 4