Răspunsuri

2014-03-26T16:15:30+02:00

Orice copil are nevoie de familie. Parintii sunt foarte importanti in cresterea si educarea unui copil. Mai ales ca un copil are nevoie de dragoste parinteasca si afectiune.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:44:38+02:00


Importanta familiei...   Pentru mine, familia este locul in care ma simt implinita si pretuita. Este mediul in care m-am nascut, am crescut, m-am dezvoltat si mi-am petrecut anii de copilarie si adolescenta. A fost si este singurul instrument de reglare a interactiunilor intre mine si cei din jur. Primii ani din viata pentrecuti in familie mi-au format imaginea de sine care este esentiala pentru functionarea in societate.
   In familie mi-am format cele mai importante deprinderi de comportament: respectul, politetea, cinstea, sinceritatea, decenta in vorbire si atitudini, ordinea, cumpatarea, grija fata de lucrurile incredintate. In realizarea acestor sarcini, modelul a fost mama, parintii mei despartindu-se cand aveam varsta de 15 ani. Am incercat sa  respect cu sfintenie toate aceste deprinderi pentru a nu o dezamagi niciodata pe cea care mi-a fost calauza si indrumatoare, pe mama. Se presupune ca familiile descompuse nu ofera un mediu educativ ideal. Dar in cazul meu nu a fost absolut deloc asa. Viata mea de dupa despartirea parintilor a depins foarte mult de puterea de dragoste a mamei mele care a invins acea presupunere neplacuta despre familiile descompuse. Dat fiind ca am dezvaluit acest lucru, nu ma voi mai adresa cu" parintii", ci doar cu "mama" pentru ca ea este persoana care mi-a insuflat cele mai minunate si frumoase lucruri care fac bine sufletului si mintii,. Ei ii datorez totul.     Inca un lucru minunat in viata mea de familie este ca am o sora geamana. Este sufletul pereche, este celalata jumatatea a mea. Este grozav pentru ca de micute faceam aceleasi lucruri in acelasi timp, ne petreceam ziua de nastere pe aceasi data, simteam durerea una alteia, ne bucuram cand una din noi realiza un lucru important.      O familie nu este o formula. Nu, nu... Este o tesatura adanca facuta din cele mai tari fire, mai fierbinti si mai nevazute: din fire de sange. Familia va fi pentru mine pe primul loc, inainte de toate pentru ca ea ma sustine in orice hotarare as lua...
10 4 10