Răspunsuri

2014-03-26T16:16:24+02:00
1.Norii sunt ca niste aburi albastri 
2. Andrei este ca o moara vorbareata 
3. Ti se primeneste sufletul cand vezi un animalut parasit
4. Cand n-ai prieten este fericire fara seaman
Multumesc ...daca se poate si explicatiile
Scuze dar din pacate nu pot sunt putin ocupata !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:31:13+02:00
Aburii albastrii se zaresc in indepartare.
5 4 5