Se monoclorureaza un amestec echimolecular de benzen si toluen. Calculati volumul de Clor consumat la temperatura de 27 ° C si presiunea de 2 atm. stiind ca masa amestecului initial de benzen si toluen este de 1700g.... Ma poate ajuta cineva ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T16:22:45+02:00
Ti-am atasat o poza cu rezolvarea completa :) .
inseamna ca nu am nevoie deloc de legea gazelor?
Ba da,uitasem de ea :).taie ultimul rand,cel cu n=v/vm si scrie Asa :pv=nRT=> v=nRt/p=20*0.082*300/2=246L. Asa e corect ;)
Aplicam formula cu nr de moli daca era in conditii normale,altfel aplicam ecuatia gazelor.bine ca mi-ai atras atentia :D
ok, mersi...
Npc :)..si eu tot la arene eram :))
2014-03-26T17:18:45+02:00
Si apoi sa nu ai 10 =)))
iesi acasa:))))
Sunt acasa :)) :*
nu copia :P
Nu copiez, inca tu vorbesti ? =))