Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T15:56:01+02:00
A cucerit apropae toata Europa in 5 ani , a transformat Franta din republica in Imperiu 
mersi
Cu placere ! Daca te-an ajutat imi dai cel mai bun raspuns te rog ?
Multumesc !!
:)
2014-03-26T15:58:33+02:00
Victoriile de la Arcole (1796), Rivoli (1797), Abukir (1799), Marengo (1800), Austerlitz (1805), Friedland (1807), Wagram (1809), Montmirail (1814)  ramna arte militare.. sper ca te-am ajutat
mersi
nu ai petru ce......sper ca te-am fost de folos
si daca e bine si daca vrei tu poti sa imi dai cel mai bun raspuns
dap