Răspunsuri

2014-03-26T15:41:44+02:00
Esti foarte de treaba.O sa te anunt cand voi avea nevoie :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T15:49:04+02:00
Cum pot invata engleza mai usor fara profesor ?
tu trebuie sa stiii toate IRREGULAR VERBS la past simple, past participle , infinitive , prezent continuous,,,,,,sa stii sa la traduci sa stii cind se foloseste in, on ,under, to, at,....must,can may.........
Ok multumesc frumos !
cpl:D