Răspunsuri

2014-03-26T15:06:10+02:00
78-16=62 pentru ca zice cu 16 mai mic
daca la unul scrie mai mic inseamna ca la celalat va fi mai mare cu 16 nu mai mic ok
multumesc!
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T15:08:52+02:00
Mihai -si scrii sus la a doilea segment +16
dan - 
apoi faci o acolada si scrii 78 actibilduri
- ineamna un segment
                    rezolvare:
1)78-16=62-egalam segmentele
2)62:2=31(actibilduri)-are dan
3)31+16=47(actibilduri)-are mihai
verificare:31+47=78
15 4 15