Răspunsuri

2014-03-26T14:44:27+02:00
D-----------
c------------13
67+13=80
60:2=40
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-26T14:49:41+02:00
C.I_______I+13
D.I_______I

 Suma este 67 . Aflam suma partilor egale :
  67-13=54
  54:2=27 ( Diana )
  27+13=40 ( Corina )

Verificare : 40+27=67
da ai dreptate
C |_____|+13 |_____|67-13=54 54:2=27(DIANA) 27+13=40(CORINA) VERIFICARE:40+27=67