Răspunsuri

2014-03-26T14:19:27+02:00
Oare sa se ifiripe ceva intre ei?
Nu
Sa se infiripe cu sensul sa ia nastere,sa se formeze
ti le scriu aici... Oare sa se infiripe ceva intre ei? Ce mai replica cand a vazut-o. Am fost la un curs de aeronautica. Am vazut azi noapte o himera.
K!!Ms
PUNE VIRGULA LA PROP 2 dupa replica...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T14:19:54+02:00
El ar vrea sa se infiripe! 
El replica ca nu am rezolvat!
Acea e o statie aeronautica!
Ea este in stare Himera
11 4 11
!!Dar sa se infiripe cu sensul de a lua nastere,sa se formeze si Himera (Iluzie)