Primul termen este182, al doilea este cu 91 mai mare decat primul dar cu 90 mai mic decat al treilea . afla suma termenilor

2
182 e primul ,al doilea este cu 91 mai mare ,182 +91 egal 273(Al doilea termen)si al treilea este 273 minus 90 este egal cu 183. apoi le aduni 182+273+ 183 egal 638 suma.

Răspunsuri

2014-03-26T13:52:54+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-26T13:54:56+02:00
182 - primul termen
182+91=273 - al doilea termen 
273-90=183 - al treilea termen 

182+273+183=638 ( suma  )