Răspunsuri

2014-03-26T11:13:34+02:00
A-primul numar
b-al doilea nr.
a+b=132
daca marim primul nr.cu 15 si al doilea il scadem cu 17rezulta
a+15+b-17=132
a+b-2=132
a+b=132+2
a+b=134
daca primul mai mare decat al doilea rezulta a=b+10
inlocuim in relatia de a+b=134 si avem b+10+b=134
2b=134-10
2b=124
b=124/2=62
a=b+10=62+10=72
deci nr. sunt a=72
b=62
a=72 si b=62(invers)
scuze m-am grabit
62+72=134,SUMA NR. ESTE 132.EU CRED CA REZ.ESTE a=71si b=61
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-26T13:11:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.I_____I....15...17....10
b.I_____I...15.....17

 Suma este 132 . Aflam suma partilor egale .
 132-74=58 
  58:2=29 ( o parte )
  29+15+17+10=71 ( numarul a )
  29+15+17=61 ( numarul b )

Verificare : 71+61=132
2 4 2