Răspunsuri

2014-03-26T10:41:03+02:00
Vara trecuta impreuna cu prietenii mei am hotarat sa megem intr-o excursie .nu eram hotarati unde se mergem asa ca unul din prietenii mei andrei a zis ca vom merge la mare am fost toti de acord si am plecat la mare. a fost frumos ne-am distrat si am facut multe alte activitati SPER CA TE AM AJUTATTTT
asta ii compunere de 3 randuri?
nu ai zis cate randuri
nu ai zis cate randuri
nu ai zis cate randuri
nu ai zis cate randuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T14:01:57+02:00
Este o zi frumoasa de vara. Eu si familia mea am mers intr-o excursie pe Transfagarasani .Muntii erau foarte inalti de parca ajungeau la cer.In drumul spre cazare noi am vazut argesul oltul sh tot asa.Eu privind pe geamul masinii am vazut si multe animale la stane.Printre munti staocosi se vedea ceata groasa.Seara se lasa incet peste munti .Noi am ajuns la cazare.Dimineata am mancat micul-de-jun si am plecat inapoi spre casa.Eu am simtit ca a fost cea mai frumoasa zi din viata mea
8 4 8