Ce functie sintactica si ce caz au cele doua cuvinte subliniate?

Costumele lor populare cântăresc greu, la propriu şi la figurat, fiind rezultatul unei munci de durată, care începe cu semănatul şi prelucratul manual al cânepii, continuă cu ţesutul la război şi se termină cu partea cea mai frumoasă, dar şi cea mai minuţioasă: brodatul (de obicei în lunile de iarnă, când ţărăncile au timp mai mult şi se întâlnesc la şezători).

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T08:56:26+02:00
 manual = funcţia sintactică de Complement circumstanţial de mod , caz Acuzativ
 al cânepii = funcţia sintactică de Atribut substantival genitival , caz Genitiv

   Sper că te-am ajutat !
Primul ce fel de atribut e?
Acum mi-am dat seama că primul e C.c.m.
2014-03-26T09:21:43+02:00
Manual=functia sintactica de complement circumstantial de mod caz acuzativ
al canepii= atribut substantival caz genitiv
3 3 3