Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-26T08:45:19+02:00

Calin file din poveste - Mihai Eminescu este cel mai de seama poet roman, facand parte alaturi de Creanca si Caragiale din marii clasici ai literaturii noastre. Prin el, literatura noastra a patruns in universalitate. Temele poeziei sale sunt : natura, dragostea si istoria patriei. In afara de poezie a scris proza, teatru si publicistica.
Nu cred ca se referea la asta.Si cred ca este opera epica.
2014-03-26T09:05:13+02:00


calin file din poveste apartine genului liric dearece autorul isi exprima in mod direct ideile,gândurile si sentimentele cu ajutorul eului liric.

se remarca eul liric prin prezenta verbelor si pronumelor.

10 3 10