Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T23:08:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notezi cu a si b cele 2 numere. Din cele 2 enunturi obtii urmatorul sistem de ecuatii
1) (a+b)/2=41.1 =>a+b=82.2
2) a-b=32.4

Aduni cele 2 ecuatii, termen cu termen si obtii a+b+a-b = 82.2+32.4 => 2a=114.6 =>a=57.3
Cum a+b=82.2 => b=82.2-a =  24.9
20 4 20
mutumesc mult de tot
si eu facuseam asa doar ca nu-mi dadea deoarece uitasem sa impart la 2.ms
Cu placere! :)
;)
2014-03-25T23:12:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Din relatia a-b=32,4⇒a=32,4+b
media aritmetica=(a+b)/2, inlocuim⇒
41,1=(32,4+b+b)/2⇒41,1=(32,4+2b)/2
41,1=2(16,2+b)/2
41,1=16,2+b
b=41,1-16,2
b=24,9
a=32,9+b=32,9+24,9
a=57,3
verificare
(57,3+24/9)/2=41,1