Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T22:23:36+02:00
Invatatoarea ne este ca o faclie. Coifuri de metal se aflau pe plai. Cu platose de argint,inarmati pana in dinti,cavalerii plecara la lupta. Fluturele multicolor va iesi din cocon.
1 5 1
2014-03-25T22:25:07+02:00
Bunica a aprins o faclie (lumanare uriasa)
Noi am facut niste coifuri de hartie
Soldatii purtau platosa
Viermele de matase si'a facut un cocon
Mama mea mi'a daruit un pecete (stampila sau ceva de genu :)))
Sper ca te'am putut ajuta ^_^