Osul frontal,osul etmoid,osul nazal,osul zigomatic,osul maxilar,osul occipital,osul parietal,osul fontal si mandibula...
Ai uitat sfenoidul
osul frontal,osul etmoid,osul sfenoid,osul occipital,osul parietal,osul temporal,

Răspunsuri

2014-03-25T21:53:56+02:00
Osul frontal
osul etmoid
osul sfenoid
occipital
2 parietale
2 temporale
oase suturale
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T21:56:46+02:00
Osul frontal , osul etmoid , osul sfenoid , osul occipital , 2 oase parietale , 2 oase temporale şi oase suturale .
2 5 2