Răspunsuri

2014-03-25T21:55:19+02:00
-Buna ziua
-Astazi as vrea sa va prezint un obiect foarte bun pentru sanatate , periuta.
Ea este foarte importanta pentru dinti.Este foarte ieftina si ajuta foarte mult.Cu ajutorul ei nu mai faci cari .DAr sa nuuiti trb sa faci asa Sus si Jos. Trebuie sa ne spaam de 2 ori pe zi.
Sper sa te ajute cat e cat
9 2 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T22:03:52+02:00
Astăzi vă vom prezenta beneficiile unei paste de dinti dental-d.
Am oferit unui esantion de 100 de oameni obisnuiti un tub se pastă de dinti  si i-am invitat ziua urmatoae la un control.Toti au constatat o albire intensă a smaltului si o respiratie mai proaspătă.
Deci dacă vreti:
√ Dinti mai albi*
√Respiratie proaspătă*
√Prtoejare impotriva cariilor*
Atunci alegeti Dental-B,pasta de dinti numărul 3** testată de dentistii din romania.
*folosire regulata,alaturi de periuta de dinti si apa de gura Dental-B
**conform unui esantion de 100 de persoane

21 4 21