Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-16T15:11:48+02:00
Toate sunt omonime  

OMONIMELE sunt cuvinte cu formă identică  dar cu înţeles total diferit:   

banda de mers....banda de pus la cap
merg drept inainte...  eu stau drept
blana de imbracat...blana de lemn
am in plan sa efectuez  ceva....planul casei are unghi ascutit

buton la camasa...buton de start     ..............


1 5 1
2014-01-16T15:17:21+02:00
Banda=benzi ,drept=drepti ,blana=blanuri ,plan=planuri ,camin=caminuri, ,raport=raporturi , canal=canale ,cap=capete, resort=resorturi , !
1 5 1