Răspunsuri

2014-03-25T21:01:07+02:00
Perspectiva narativa-modul in care se relateaza oactiune.Este de 2 feluri:obiectiva(verbele sunt la persoana a3a),subectiva(verbe si pronume la persoana intai,naratorul este si personaj)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T21:02:25+02:00
Buna,iti pot spune doar ce este perspectiva narativa:Este punctul de vedere al naratorului si la ce persoana sunt relatate evenimentele dintr-o anumita opera.
Daca sunt povestite la persoana intai, perspetiva este "subiectiva", unde naratorul este si personaj. 
Daca evenimentele sunt la persoana a treia, atunci perspectiva este "obiectiva", narator omniscient si omniprezent.
1 5 1