Ajutati-ma si pe mine, va rog.:) Cum iau complementele circumstantiale de caz aici? "curatenia se face intotdeauna pe sfert, DIN PRICINA LIPSEI DE APA SI A UNEI CANALIZARI"
eu m-am gandit asa: din pricina lipsei; din pricina unei canalizari, dar nu sunt sigura, adica si-ul ala dintre ele ma incurca

2

Răspunsuri

2014-03-25T20:53:28+02:00
 LIPSEI  doar atata....


dar "de apa" nu e Atribut subst prepozitional aici? ce fel de lipsa? de apa.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T20:53:30+02:00
Asa m-am gandit si eu dar cred ca este bine
1 5 1