Răspunsuri

2014-03-25T20:37:19+02:00
Daca A+B=21
C=69-21=48
A+C=59
B=69-59=10
Daca  C=48 SI B=10 atunci A= 69 -58 = 11
dar tu ai scris  ca A+C=59 odata si apoi ai mai scris odata ca egal cu 58 :)
Omule nu vezi ca el nu a scris bine? Citeste inainte sa vezi.Daca asa o fi ex. asa o fi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T20:54:36+02:00
Deci in prima relatie avem A+B+C=69 
 A+C=59( inlocuim_
 59+B=69
 B=10
 B+A=21
 10+A=21
  A= 11

  A+C=59
  11+C=59
  C=48

1 5 1