Intr-un triunghi dreptunghic,ipotenuza la patrat este egala cu suma patratelor catetelor
Teorema lui Pitagora este suma pătratelor catetelor egală cu pătratul ipotenuzei

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T20:33:29+02:00
Cateta 1 la patrat plus cateta 2 la patrat egal cu ipotenuza la patrat 

De ce i-ati raportat raspunsul?Este corect !
ipotenuza la patrat este egala cu suma patratelor catetelor!
Ai zis acelasi lucru Numai ca invers :))
.................................
2014-03-25T20:40:25+02:00
Intr-un triunghi dreptunghic,ipotenuza la patrat este egala cu suma patratelor catetelor
2 5 2