Răspunsuri

2014-03-25T20:22:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna, floricico .
-Buna albinuto .
-Ce faci ?
-Bine, dar tu ?
-Eu am venit in trecere pe la tine, am auzit ca ai fost cam bolnava.
-Stiu, dar mi-a trecut. 
-Ok, eu ma grabesc, pe mai tarziu !
-Bine, pa pa.
-Pa pa.

Sper ca e bine :D

14 3 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T20:27:22+02:00
- salut albino...ce te aduce pe aici??
- salut ,draga floare am venit sa fac miere dulce pentru draga noastra regina. Insa nu prea pot sa stau pe vorbe ca vine regina Vara si trebuie sa o insotim cu multa multa dragoste
-Bine, dar, nu te retin dar n-ai dori niste nectar?
 -Da,multumesc mult.Ne mai intilnim
 -Bine!
16 4 16