AJUTATI-MA VA ROG !!!! La un concurs de saniute participa baieti si fete . Numarul baietilor este de 3 ori mai mare decat al fetelor , iar diferenta este de 90 . Cati baieti participa ? Dar fete ?

2
baieti=3fete
baieti=3fete baieti-fete=90 3fete-fete=90 2fete=90/:2 fete=25 baieti=25x3=75
Trimite-mi mesaj cu problema ca nu inteleg nimic . Dar cu enunt cu tot .

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-25T20:19:09+02:00
B.I____I____I____I
F. I____I .....90........

 90:2=45 ( fete )
 45x3=135 ( baieti )

Verificare : 135-45=90
2 5 2
2014-03-25T20:19:10+02:00
Fie a numarul fetelor si b numarul baietilor, asadar:
b=3a (1)
b-a=90 (2)
Inlocuind (1) in (2) obtinem: 3a-a=90⇔2a=90⇒a=45⇒b=135