Răspunsuri

2014-03-25T20:05:19+02:00


adjectivul este partea de vorbire care atribuie substantivului o insusire.

el are mai multe terminatii.

functia sintactica cel mai des intalnita est cea de atribut adjectivat si nume predicativ.

imi mai trebiue si gradele de compratie
ok
are trei grade de comparatie:pozitiv,comparativ(de superioriate,inferioritate si egalitate)si superlativ(absolut si relativ)
Mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T20:15:40+02:00
Pe situl  didactic.ro acolo e tot ce ai nevoie
1 5 1