Gasiti sinonime pt cuvintele : colina pisc , a vesti , mireasma , carare , nedeslusit . MULTUMESC FOARTE MULT

2
colina=pisc=vârf (de munte) a vesti=a da de ştire/a anunţa mireasmă=miros cărare=potecă nedesluşit=neelucidat
Multumesc mult

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T19:50:05+02:00
Păi: colină=pisc=vârf (de munte) a vesti=a da de ştire/a anunţa mireasmă=miros cărare=potecă (drum de munte) nedesluşit=neelucidat Sper că te-am ajutat! :)
23 4 23
2014-03-25T19:51:54+02:00
Deal
Varf de munte/cioc 
A anunta
Miros
Poteca,drum
Nelamurit,neclarificat,imprecis

15 3 15