Răspunsuri

2014-03-25T19:49:34+02:00
E articol nehotarat..............................
ai dreptate .. ,,o" poate fi articol nehotarat (o,un) ..dar poate fi si numeral ..mai exact ..numeral CARDINAL ( o,doua ) , nu poate fi numeral ordinal ,pt ca acesta arata ordinea ( de exemplu : prima,a doua , a treia) ... eu asa cred ca este corect ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T19:56:33+02:00
Vevee sa stii ca poate fi si numeral cand in acea propozitie se afla in comparatie cu un alt numeral... :|
  Ex: Am vazut o fata. ---->o este articol nehotarat


                    dar poate fi si numeral:


   Ex:Am cumparat o carte,nu doua. ----->o este numeral cardinal Denniss

Asa cred,daca nu...:))
Stiu asta,dar el a intrebat daca e numeral.Si eu i-am raspuns
in fine ....cel mai posibil ar fi numeralul cardinal , nu articolul hotarat
Stii tu sigur?Ai citit toate cartile din lume si ai observat asta?
,,O e numeral si daca e ce tip de numeral e ? " <--- el a zis asta ...de-aia am spus ca cel mai probabil ar fi numeralul cardinal :p ...
Mda..