Un agricultor a plantat in gradina sa 454 fire de rosii,cu 246 mai putine fire de vinete,iar ardei cu 28 fire mai mult decat cele de vinete.Cate fire de zarzavaturi a plantat agricultoru cate fire mai trebuie plantate pt a avea 1000?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T19:48:54+02:00
454-246=208 vinete
208+28=236 ardei
454+208+236=898 zarzavaturi
1000-898=102 fire ramase
2014-03-25T19:49:51+02:00
454rosii+208vinete+236ardei=898zarzavaturi mai trebuiau inca 102 de fire pt a avea 1000