Prezinta, in 5-7 randuri, locul in care iti place sa citesti, continuand enuntul urmator: Nu dau voie nimanui sa intre in spatiul meu pentru citit.... Integreaza, in textul alcatuit de tine, patru pronume si/ sau adjective pronominale negative.
Am nevoie acum!! E urgent!! Va rog!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T19:24:09+02:00
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pai mie imi place sa citesc la arena mall
bnee... dar descrie locul si continua enuntul de mai sus
2014-03-25T19:27:33+02:00
Prea putine puncte dai... daca dadeai mai multe puncte poate ca te ajutam ;)