Răspunsuri

2014-03-25T19:15:04+02:00
Vegetatia pod Moldovei:ierburi,paduri de foioase(stejar,fag)
fauna:mistreti,caprioare,iepuri,pasari,vulpi,etc.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T19:16:16+02:00
Vegetaţia este reprezentată de stepa in Campia Jijiei si Depresiunea Elanului, silvostepă in Podisul Barladului si Campia Jijiei (stejar pufos si brumăriu), etajul stejarului şi pe mici suprafeţe etajul stejarului+fagului, in regiunile deluroase mai inalte. In culoarele raurilor apare si o vegetatie hidrofila (iubitoare de apa) cu stuf, papura, rogoz si arboricola de esenta moale: plop, arin, salcie. Fauna este reprezentată de: căprioară, mistreţ, vulpe, pisică sălbatică, lup, dintre păsări (pupăza, mierla, cucul) – in padurile de foioase, in silvostepa fiind habitatul iepurelui, popândăului, hârciogului
1 5 1