Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T19:14:18+02:00
- datorita faptelor de vitejie de pe campul de lupta
- datorita realizarii primei uniri a tarilor romane
- a sustinut cultura romaneasca
- dar, a legat taranii de glie (denumita Legatura lui Mihai)  pentru a interzice mutarea taranilor cand voiau acestia; in felul acesta a obtinut o sursa cat de cat constanta de venituri pentru plata mercenarilor
15 4 15
2014-03-25T19:31:24+02:00