Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-25T18:37:41+02:00
A.I____I
b.I____I____I____I
c.I____I____I____I____I

 Suma este 944 si avem 8 parti egale , deci afla o parte sau pe "a"
  944:8=118 ( nr. a )
  118x3=354 ( nr. b )
  118x4=472 ( nr. c )

 Verificare :  118+354+472=944
  
1 5 1
2014-03-25T18:51:37+02:00

aflam pe a

944/8=188

aflam pe b

188ori 3=354

aflam pe c

188ori 4=472